Gry Familijne

Koszyk

Brak produktów

0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie

Producenci

    Daj Namiar [PL]

    Rebel

    Nowy

    2 sztuk/i na stanie

    44,00 zł

    Dodaj do listy życzeń

    Karta katalogowa

    Wersja grySamodzielna gra
    Liczba osób od2
    Liczba osób do6
    WiekOd 7 lat
    Czas gry15 minut
    WydaniePolskie
    InstrukcjaPolska

    Opis produktu

    Polskie wydanie Cross Clues

    Co łączy niedźwiedzia z lekarzem?

    Daj namiar to kooperacyjna gra skojarzeniowa, w której będziemy szukali połączeń między wylosowanymi parami wyrazów. Rozgrywka opiera się o siatkę przecinających się ze sobą słów. Każdy uczestnik po kolei dobiera kartę współrzędnych, a następnie stara się podać pozostałym hasło, które połączy wskazane przez nią słowa. Celem gry jest odgadnięcie jak największej liczby par wyrazów w określonym przez klepsydrę czasie.

    Na czym to polega?
    - Na samym początku wykładamy na stół płytki współrzędnych, a pod nie wsuwamy wylosowane słowa, tak, by utworzyły siatkę - to będzie nasz obszar gry.
    - Przechylamy klepsydrę, by zaczęła odmierzać czas!
    - Każdy gracz bierze po 1 karcie współrzędnych ze stosu, nie pokazując jej pozostałym. Na kartach znajdują się współrzędne, wskazujące miejsce, w których łączą się hasła.
    - Zadaniem każdego uczestnika jest podanie podpowiedzi składającej się z 1 słowa, które powiąże hasła wskazane przez kartę współrzędnych. Gdy któryś wymyśli hasło - podaje je pozostałym.
    - Reszta drużyny wymienia się pomysłami i wspólnie decyduje, o które hasła może chodzić. Po odgadnięciu gracz, który podawał podpowiedź, dobiera nową kartę współrzędnych.
    - W ten sposób rozgrywka toczy się do czasu, gdy wyczerpie się stos kart współrzędnych lub skończy się czas.

    Dlaczego pokochasz tę grę?
    - Dzięki dużej liczbie zmiennych elementów każda rozgrywka w Daj namiar jest zupełnie inna i wymaga zmiany toku myślenia.
    - Odmierzany przez klepsydrę upływ czasu dodatkowo podnosi poprzeczkę i sprawia, że gra jest jeszcze bardziej emocjonująca!
    - W zależności od stopnia zaawansowania graczy możemy modyfikować poziom trudności rozkładając na stole kwadrat 3x3, 4x4 lub 5x5, a także zmieniając czas gry z 10 minut na 5.
    - Gra zapakowana jest w poręczne pudełko, do rozgrywki potrzebujemy wyłącznie kawałka płaskiej powierzchni, a zasady tłumaczy się w minutę, co czyni z niej niezwykle uniwersalną propozycję dla młodszych i starszych, do zabawy w domu, w trasie i w plenerze.

    Zawartość pudełka:
    - 10 płytek współrzędnych
    - 25 kart współrzędnych
    - 50 kart haseł
    - klepsydra
    - instrukcja