Wyspa Dinozaurów [PL]

Poziom trudności (3):
Na podstawie BGG
Ocena na BGG:
7.6

Polskie wydanie Dinosaur Island Lata temu naukowcy wreszcie odkryli sposób na sklonowanie dinozaurów dzięki DNA zachowanemu w skamieniałościach. Pierwsze próby nie zawsze kończyły się sukcesem, ale z czasem proces został ustabilizowany. Bardzo szybko muzealne gabloty pokryły się grubą warstwą kurzu – sprytni inwestorzy w mig pojęli, że to wielkie, tętniące życiem jurajskie parki rozrywki są...

Producent:

Nasza cena:

225,00 zł

Wyświetl historię cen produktu

Opis produktu

Polskie wydanie Dinosaur Island

Lata temu naukowcy wreszcie odkryli sposób na sklonowanie dinozaurów dzięki DNA zachowanemu w skamieniałościach. Pierwsze próby nie zawsze kończyły się sukcesem, ale z czasem proces został ustabilizowany. Bardzo szybko muzealne gabloty pokryły się grubą warstwą kurzu – sprytni inwestorzy w mig pojęli, że to wielkie, tętniące życiem jurajskie parki rozrywki są przyszłością. Dziś stanowią miejsce pielgrzymek prawdziwych fanów dinozaurów z całego świata.

W grze Wyspa dinozaurów gracze wcielają się w zarządców parków dinozaurów. Powierzono wam ważne zadanie przeniesienia fantastycznych zwierząt okresów triasu, jury i kredy do epoki nowoczesności!

Czeka na ciebie upragniona emerytura – jeśli tylko że uda ci się stworzyć większy i lepszy park niż twoi rywale! Nie będzie to jednak takie proste. Musisz zatrudnić odpowiedni personel, prześcignąć rywali w wyścigu po najciekawsze okazy dinozaurów i ocenić, jakie atrakcje przyciągną najwięcej gości. Wszystko to jednak na nic, jeśli nie zadbasz o odpowiednie środki bezpieczeństwa, aby utrzymać niesforne dinozaury pod kontrolą.

Zawartość pudełka:
- 16 kart specjalistów