Neuroshima HEX 3.0: Sand Runners [PL]

Neuroshima HEX 3.0: Sand Runners [PL]

  • Dodatek do gry
  • Od 10 lat
  • 60 minut
  • Polskie Polskie
  • 2-4 graczy
Poziom trudności (2.7):
Na podstawie BGG
Ocena na BGG:
8.0

Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki z Molochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, o których nie śniło się szamanom... Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania z Bitwy kluczowego pola za pomocą Burzy piaskowej. Kilku Wojowników Sand...

Producent:

Nasza cena:

29,14 zł

Kupując u nas oszczędzasz: 10,81 zł

Cena rekomendowana: 39,95 zł

Wyświetl historię cen produktu

Opis produktu

Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki z Molochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, o których nie śniło się szamanom...

Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania z Bitwy kluczowego pola za pomocą Burzy piaskowej. Kilku Wojowników Sand Runnersów posiada cechy Modułów co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas Bitwy. Ponadto, żeton Sztabu jest dwustronny i jedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować.Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie Sztabu na stronę z atakiem w tylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy.

Ilość dostępna w magazynie: 1

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie niezbędnych plików cookies. Przycisk "Więcej informacji" przekieruje Cię bezpośrednio do naszego Regulaminu, gdzie możesz uzyskać dodatkowe informacje. Brak zgody wyłączy naszą stronę i przekieruje Cię do wyszukiwarki Google. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.